L'avaluació de l'assignatura es realitza considerant els criteris establerts per a la matèria: Teoria: Prova objectiva (60%); Pràctica: Informe, memòria, treball a classe (40%). Per aprovar s'ha d'obtenir com a mínim un 5 en cadascuna de les parts
TEORIA: una prova objectiva avaluará els continguts teòrics a través d'un examen de preguntes d'elecció múltiple. El contingut de l'examen es basarà tant en la matèria explicada en les classes com en la bibliografia d'estudi recomanada en cada tema.
PRÀCTICA:
- Tasques individuals i grupals que es realitzaran en les sessions pràctiques presencials i entre les sessions.
- Tasques individuals i grupals utilitzant el laboratori virtual de pràctiques. Inclouen visualitzar vídeos d'assajos conductuals, completar registres, realitzar autoavaluacions i elaborar informes.
- Supòsits pràctics: Es presentarà supòsits pràctics i caldrà respondre preguntes amb respostes curtes, referides al comportament del / la metge / a en la interacció. Les preguntes es configuraran en termes de: objectius a assolir, i conductes o habilitats que s'han d'incorporar per assolir els objectius proposats; tot això en el context específic de la situació de consulta que es descriu en el supòsit pràctic.
- Prova objectiva: examen de preguntes d'elecció múltiple, amb cinc opcions de resposta i només una vàlida
- Els criteris de correcció s'especificaran en cadascuna de les tasques.
- Supòsits pràctics:
- adequació dels objectius proposats en relació amb la situació descrita en el supòsit pràctic.
- precisió, claredat i coherència en les habilitats o conductes que es suggereix incorporar per assolir els objectius.
- grau d'aplicació específica a la / situacions que es plantegen. No es consideraran propostes d'objectius i / o comportaments que s'exposin de manera genèrica, sense aplicació concreta o sense relació específica amb el supòsit pràctic