La implementación del plan de marketing Unitat didàcticaAssignatures:PLA DE MÀRQUETINGCurs: Curs 4 de Grau en Administració i Direcció d'Empreses. Campus d'OriolaTitulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses. Campus d'OriolaContingut relacionat Carregant... DescripcióLa estimación del presupuesto de marketing. Dificultades organisacionales en la implementación de un plan de marketing. El control de los objetivos y la adaptación a un entorno dinámico. Cómo medir la eficacia de un plan de marketing.ObjectiusComprendre la importància de la planificació en màrqueting per a l'èxit de l'empresa.Reconéixer les dificultats que suposa la implementació d'un pla de màrqueting en una empresa.Saber presentar i defendre públicament un pla de màrqueting.TemesTemes de teoriaEl presupuesto del plan de marketingAspectos organisacionales de la implementación de un plan de marketingControl y adaptación a un entorno dinámicoLa medición de la eficacia de un plan de marketingTemes de pràcticaCaso práctico sobre la implementación del plan de marketing