Programació Orientada a Objectes (POO) - I. Unitat didàcticaAssignatures:PROGRAMACIÓ AVANÇADACurs: Curs 3 de Grau en Enginyeria de Tecnologies de TelecomunicacióTitulació: Grau en Enginyeria de Tecnologies de TelecomunicacióContingut relacionat Carregant... DescripcióEs presenten els conceptes bàsics de la Programació Orientada a Objectes (POO) per a l'anàlisi i disseny de programes bé estructurats. Es descriu la sintaxi que utilitza Java para la implementació d'aquests conceptes.ObjectiusDescobrir en la metodologia de la Programació Orientada a Objectes (POO) una tècnica vàlida per al disseny de programes treballant amb objectes, classes, encapsulación, paquets de classes, herència, classes abstractes, interfícies, classes anònimes i internes i enumeracions (enum).TemesTemes de teoriaObjectiu de la POO. Cicle de vida del programari. Anàlisi d'un problema i disseny d'una solució. Conceptes de modelatge en POO: classe, objecte, abstracció, encapsulació.Components de les classes: atributs (variables de classe, variables d'instància, constants), constructors, finalizadors, mètodes. Ús de la documentació en línia de la llibreria de classes de Java (API).Creació i eliminació d'objectes: operador new, constructors, finalizadors, recol·lecció d'escombraries (garbage collection). Comparança d'objectes, referència null.Mètodes: pas d'arguments, retorn de valors, invocació a mètodes d'instància (objecte) i mètodes de classe (estàtics), polimorfisme.Encapsulació: ús dels modificadors d'accés públic (public) i privat (private) per a aconseguir l'encapsulació (visibilitat dels components).Estructura d'un programa Java: programa estructurat en diverses classes.Temes de pràctica