EL PROCÉS D'ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES I HABILITATS ADMINISTRATIVES Unitat didàcticaAssignatures:ADMINISTRACIÓ D'EMPRESESCurs: Curs 1 de Doble Grau en Dret i Administració i Direcció d'Empreses (DADE)Titulació: Doble Grau en Dret i Administració i Direcció d'Empreses (DADE)Contingut relacionat Carregant... DescripcióIntroducció al procés d'administració d'empreses i a les funcions directives que ho componen. S'aprofundeix en l'estudi de la naturalesa del treball directiu i les habilitats necessàries per a la direcció eficaçObjectius1 Conéixer i comprendre la importància del procés d'administració de les organitzacions. Identificar les funcions de planificació, organització, direcció i control com principals fases que conformen aquest procés.Entendre la naturalesa del treball directiu. Diferenciar entre les característiques de la seua tasca i els diferents rols que la direcció acompleix en exercir el procés d'administració de la seua unitat.Reflexionar sobre les diverses habilitats que la direcció necessita per a exercir adequadament la seua funcióTemesTemes de teoriaConcepte d'Organització i Administració: la necessitat administrar organitzacionsEl procés d'administració d'empreses: les funcions gerencialsLa naturalesa del treball directiu: característiques i rols directiusHabilitats administratives: nivells administratius i habilitats essencialsHabilitats d'organització: gestió del temps i delegació.Habilitats interpersonals i per a l'autoconeixementHabilitats per a la innovació: foment de la creativitat i gestió d'ideesTemes de pràcticaEstudi del cas: les funcions gerencials i rols directiusVisionat de vídeos i debat: Habilitats administrativesAutoavaluació d'habilitats gerencials