TREBALL EN GRUP 1 (50%)
- El grup ha de fer una selecció entre diferents ABVD (Activitats Bàsiques de la Vida Diària), i completar cadascuna de les fitxes que s'adjunten en el document de la tasca que es posarà a la seva disposició.
- Les activitats físiques i / o esportives propostes han de tenir una relació entre elles, de manera que hi hagi coherència en la seva aplicació a un cas o col·lectiu escollit lliurement.
- S'ha de desenvolupar materials originals per a les tasques plantejades, a lliurar en el moment de la defensa i posada en pràctica en grup.
- L'activitat serà exposada davant de la classe al campus d´Elx el dia d'examen oficial de l'assignatura, la qual participarà en l'activitat de forma activa.
TREBALL EN GRUP 2 (30%)
- En grups de màxim 3-4 components, els estudiants hauran de dissenyar una proposta de programa d'oci i recreació orientat a un grup específic d'usuaris / es amb discapacitat.
- La proposta ha de ser dissenyada considerant un context real com, per exemple, un dels centres on l'estudiantat hagi realitzat alguna de les seves pràctiques acadèmiques.
- La proposta s'ha de presentar en una data a acordar amb el professorat, per ser exposada 1 setmana més tard a l'aula. Per a l'exposició podran usar-se mitjans audiovisuals i / o materials i defensar posteriorment la proposta plantejada abans de les preguntes dels companys / es i el professorat.
ACTIVITATS PRÀCTIQUES PRESENCIALS (20%)
- Després de la realització de les pràctiques proposada pels responsables de l'assignatura, se'ls demanarà als estudiants (individualment, parelles o en grups) dissenyar i realitzar petites tasques i / o exercicis en relació a la temàtica plantejada a la sessió , i que exposaran a la resta dels companys.
TASCA GRUPAL 1 (50% de l'assignatura):
50% la tasca i material presentat, 25% l'exposició realitzada i gestió de la posada en pràctica, 15% la defensa a les preguntes del professorat i companys, 10% la participació activa durant la sessió d'exposicions.
TASCA GRUPAL 2 (30% de l'assignatura):
40% per l'originalitat i qualitat de la proposta dissenyat, 30% per a la viabilitat de la seva posada en pràctica i adequació al context d´intervenció, i 30% per a la defensa a les preguntes dels companys i el professorat.
AVALUACIÓ CONTÍNUA (20% de l'assignatura): cada tasca individual es valorarà de 0 a 5 punts, fent una mitjana amb totes les tasques sol·licitades.
NOTA ADDICIONAL:
- Cada un dels apartats de l'assignatura s'ha d'aprovar de forma independent.
- Es podrà promocionar en l'assignatura en el cas que en un dels apartats la qualificació sigui superior a 4.5, però sempre que la nota global de l'assignatura sigui superior a 6 punts.
- En el cas que l'alumne / a suspengui algun dels apartats, se li guardarà la qualificació dels altres per a la següent convocatòria oficial (setembre) d'aquest mateix curs acadèmic. En cas de tornar a suspendre aquest apartat, l'alumne / a haurà de superar novament tots els apartats en el curs acadèmic posterior (excepte convocatòria extraordinària de desembre immediata), d'acord al programa de l'assignatura vigent per a aquest nou curs acadèmic.