MODALITAT A - Avaluació contínua
# Perquè l'estudiant puga acollir-se a la modalitat d'avaluació contínua ha d'haver completat almenys el 70% dels qüestionaris realitzats en classe I dos entrades en Medium I cinc tuits.
Part de pràctica i treballs (35%)
- Qüestionaris setmanals = fins 10 preguntes sobre lectures i continguts de de les classes (10%)
- Manteniment d'un compte personal de tuiter (±7 tuits) amb tuits de ≥280 caràcters + foto/vídeo/gif + referència a @umh3600 + etiqueta #mediacionesculturales (12,5%)
- Publicació en Medium de tres entrades (±300 paraules + foto/video/gif ), sobre els continguts de l'assignatura (12,5%).
- Els fitxers que no complisquen les especificacions tècniques (format i nom) detallades en la descripció de la tasca NO s'avaluen
- Les millors entrades es publiquen en el Medium i es divulguen des del compte tuiter de l'assignatura.
Part examen final (65%)
- Realització en equips de quatre persones d'un vídeo documental de caràcter didàctic i divulgatiu (màx. 8') sobre els continguts de l'assignatura (55%)
- Qüestionari d'identificació de 20 obres d'art (10%)
MODALITAT B - Avaluació no contínua
# Totes les convocatòries extraordinàries s'avaluen per la modalitat B d'avaluació no contínua.
UNA PROVA FINAL QUE CONSTA DE DOS PARTS CONTINGUTS PRÀCTICS (35%)
- Qüestionari d'identificació de 20 obres d'art
CONTINGUTS TEÒRICS (65%)
- Examen de 5 preguntes de mig desenrotllament sobre els continguts teòrics
Important
- Perquè l'estudiant puga acollir-se a la modalitat d'avaluació contínua ha d'haver completat almenys el 70% dels qüestionaris I dos entrades en Medium I cinc tuits.
- Per a la convocatòria ordinària, es valorarà fins a 0'5 punts l'assistència activa a congressos, seminaris o altres activitats relacionats estretament amb el contingut de l'assignatura sempre que siguen degudament justificades.
- Tot el material de l'assignatura està penjat i explicat en el campus virtual UMH i es pot ampliar amb la bibliografia indicada en la web.
- Tota la bibliografía obligatoria d'esta assignatura està vinculada al seu corresponent registre bibliogràfic en la biblioteca.
- És molt recomanable atendre a les actualitzacions i notícies de l'assignatura en el tauler d'anuncis del campus virtual UMH que és, a tots els efectes, l'únic mitjà de comunicació oficial. També es poden consultar en el blog i en el tuiter @umh3600 de l'assignatura.
- NO es guarden qualificacions d'altres convocatòries (llija's setembre i desembre).
Entrades en Medium
- Adequació del contingut a allò que s'ha especificat en la descripció de la tasca
- Ocupació correcta dels conceptes i autors de l'assignatura
- Utilització de recursos audiovisuals relacionats amb el contingut
- Inclusió de vincles a pàgines de qualitat contrastada
- Correcció gramatical i ortogràfica
- Maquetació i edició de l'entrada
Tuits
- Adequació del contingut al que explica eixa setmana en l'assignatura
- Utilització d'un recurs audiovisual (imagen/vídeo/Gif) relacionat amb el contingut
- Inclusió d'un vincle a alguna pàgina de qualitat contrastada Correcció gramatical i ortogràfica
- Referència a @umh3600 i etiqueta #mediacionesculturales
Obres d'art
- Cada obra a identificar s'avalua sobre 0,5 ptos (20x0,5=10 punts)
- Cada aspecte (autor, època, título/nombre, estil) de l'obra es puntuarà 0,125 si són quatre aspectes o 0,166 si són tres.
- Es tindrà en compte la precisió en la resposta, la qual cosa inclou la correcció ortogràfica.
Preguntes de mig desenrotllament
- Adequar la resposta i argumentar amb claredat (30%)
- Emprar correctament els conceptes i autors de l'assignatura (25%)
- Utilitzar exemples extrets de la bibliografia d'estudi o l'observació quotidiana (25%)
- Fer referència a la bibliografia addicional o complementària (10%)
- Presentació i neteja en l'escriptura (10%)
Vídeo-documental
La qualificació s'aplica a tots els components del grup
- Continguts teòrics (70%)
- adequació als continguts de l'assignatura
- Realització i producció (20%)
- aspectes tècnics com el muntatge, el so, el ritme de la narració, la il·luminació o la fotografia
- Estudiants (10%)
- les produccions es visionen en classe i els estudiants les avaluen